Frågestund idag 14-15

Idag ska Net Nanny vara på Rådhustorget i Umeå mellan 14 och 15 för att svara på frågor och diskutera unga och nätet med alla som är intresserade. Tyvärr har evenemanget inte marknadsförts över huvud taget så risken är stor att jag mest kommer att sitta där och äta glass med folk jag känner. Men självklart hoppas jag på stor uppslutning och massor av bra frågor och inlägg. För den som inte befinner sig i Umeå eller har andra åtaganden går det bra att se mig äta glass direkt i webb-tv. Man kan också delta i samtalet via Todaysmeet. Twittar man använder man #nanny2011.

En tanke på “Frågestund idag 14-15

  1. Ska försöka hinna förbi dig och prata med dig om unga och deras nätvanor! Det är ett av mina intressen att försöka förstå deras förehavanden i Molnet! 🙂

    /IT-samorndare, Peter Burman, Vännäs

Lämna en kommentar